2 Şubat 2013 Cumartesi

Cemal Süreya Sözleri


- Ağlıyordum. O gidenler, 'Sen iyi bir insansın' diyordu.
  Ve hiçbiri de aslında; iyi insan sevmiyordu.

Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk !
   Sen büyü hele, Bak ne oyunlar oynayacaklar seninle...

Annesinden dayak yediği halde,
  Yine 'Anne' diye ağlayan bir çocuktur aşk.

Onun kalbi başkası için attığında sizinki durur..

Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geliyor.
  Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor.

Ah ulan Ayrılık,
  Bir tek seninle Ayrılamadık...

Senin, çelme taktığın yerden başlıyorum hayata..
  Varsın yara içinde kalsın dizlerim,
  Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.

Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını;
  Onar onar, söve söve iniyorum şimdi!

Kimseyi suçlama,
  Suçlanacak biri varsa o da sensin.
  Sonuçta o sana küçük bir umut verdi,
  Sen ise ona herşeyini verdin.

Benimsin" demeden önce "seninim" diyebilmeli insan.

Düşenin dostu olmaz’ derler kimileri.
  Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi.

Yalnızlığın yalnızlığımla kafiyeliydi...
  Alt alta yazsak şiir olurdu,
  Yan yana yazsak öykü olurdu..
  Hiç yazmadık aşk oldu...

O Beni Herhalde Sevmiş!
  Oysa Ben Onu Her Halde Sevmiştim.


Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni.
  Biraz heyecan, biraz da salıncağı 'başkası kapacak' korkusu işte.


Sana "Seni Seviyorum" dediğim kadar,
 Anneme "Peki Annecim" deseydim hazırdı cennetteki yerim..

Dokunulmasa da,
  Görülmese de;
  Kalpte yer verilir bazısına, nedensiz!

Yalnızlığım ve ben, seni çok bekledik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder