2 Şubat 2013 Cumartesi

Filmlerden Sözler


- Ben köpeği bile aşağılamam, Allah yaratmış,
  ama insanların köpekleşmesi beni çıldırtıyor.
   ( Tatar Ramazan Sürgünde (1992)

Korktukça tutsak,umut ettikçe özgürsün..
  ( Esaretın Bedeli )

Seni hiç terketmeyeceğimi söylesem beni sevebilirmisin..
  ( Evim Sensin )

Ben iyi bir adam olamadım ama kimsenin de adamı olmadım!
  ( Behzat Ç. )

Bizi gördüm rüyamda, yokmuşuz , masalmışız.
  Biri bizi anlatmış bitmişiz. Yalanmışız. Aşkmışız.
  ( İncir Reçeli )

Baba lütfen bana çocuk muamelesi yapma artık.
  + Sen büyüdüm zannediyorsun.
  Bir insan ancak babası öldüğü zaman büyür.
  Ben ne zaman ölürsem sen o zaman büyüyeceksin.
 ( Umudunu Kaybetme )

Uyurken seni izlemek vardı şimdi,
  Kokunda sarhoş olmak...
  Seni uyandırmak için can atmak,
  Ama kıyamadığım için uyandıramamak.
 ( İncir Reçeli )

Birine verilebilecek en büyük cezadır görmezden gelmek..
  ( Suskunlar )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder